idag är det ledigt

Hejsan! Nu är det andra dagen här!
Idag har det varit en riktigt härlig dag faktist. var soligt och skönt här i stockholm! Jag började dagen med babysim eftersom jag är ledig på torsdagar, när vi var torra och klara blev det en sväng på stan. Jag köpte lite vår/sommarkläder för jag hörde på radion att det ska bli sommar om en vecka!! HUUUURRRA!!! Men Natalia bara skrattar åt mig när jag säger att vi har elva grader och jag njöt av solen! bara för hon har 35!! =(

Sen när vi hade kommit hem och lastat av oss allt var det dags för middag hon min älskade "mormor" och granne Maggan! Det blev lax i någon brunfärgad sås tillsammans med pressad potatis som såg ut som ris och bubbelvatten! Mycket uppskattat!

tack för mig //Micke!

Kommentarer
Postat av: Nalli

Hihi Klart jag inte skrattar at dig :D (L) Halsa Maggan! Hoppas du sover gott :) Puss

2008-04-17 @ 22:09:58
URL: http://nalli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0