aaaaa

klockan ar bara halv 10 och jag ar redan vaken!! ush.. ar sa trott!! igar traffa jag maaassa med barndomsvanner och det var jaattekul verkligen. satt bara pa stranden hela kvallen o prata! kanns som nar jag e hemma i sverige sa star livet i spanien stilla tills jag kommer, men sa ar det ju verkligen inte. sa det fanns massa att prata om.. var med dom fran 12 pa dagen till 6 pa morgonen.. =) vi bada, at o drack gott o spela lite.. men snart bar det av hemat.. vill verkligen inte.
sa imorgon far vi se, tankte ha nan hejda fest... =) med alla nya och gamla vanner o saklart vissa slaktingar som pallar trycket! ;)

 

dom bilderna e tagna precis nar jag kom till spanien nastan.. jag o mina kompizar!

Kommentarer
Postat av: nallı

hey hjartat! Hur ar allt med dıg... har ju ınte hort nagot fran dıg pa jatte lange... pusspusss! (L)

2008-09-01 @ 14:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0