...

heej! igår var jag med några släktingar och vänner, vi åt och drack lite! det var riktigt härligt. vi fortsatte ner på stranden med lite volleyboll i vattnet för att sen gå upp och sätta oss i poolen. så skulle jag vilja ha det varje kväll! idag fick jag sova ut och när jag vaknade fick jag syn på en hel frukostbuffé =) nybakat bröd massa frukt osv. ina har tagit med isabelle på en promenad, så dom kommer väl närsomhelst. idag ska vi bara vara hemma, isabelle gillar nog mer poolen än havet eftersom sanden och vinden är jobbig. vi börjar planera resan vidare till pappsen =) där jag också får träffa fellan och hennes vänner, ska bli riktigt kul! annars händer det inte så mkt alls.. ska väl träffa inas familj snart också. och åka på något vattenland... vi får se =)

Kommentarer
Postat av: nalli

Hjärtat ♥ Kom nyss hem från jobbet... Vart håller du hus? PussPuss

2008-08-05 @ 16:26:39
URL: http://nalli.blogg.se/
Postat av: nalli

Sööötiiiiissssss (L) Miss you

2008-08-21 @ 00:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0