snart hem =(

snart bar det av hem :( aker den 4.. ooh jag vill verkligen inte.. kanns som ett nytt liv har nere nu. har varit sa skont o komma bort o bara koppla av o verkligen bara tanka pa sig sjalv o isabelle.. traffa alla gamla vanner och slaktingar. helt underbart! sen har det ju inte varit nagon nackdel att solen skiner varje dag o att vattnet har varit varmt.
hoppas dom foljer med hem.. skulle va sa kul!
idag har jag shoppat massor. =) sa manga nya kladesplagg har det allt blivit.. kom precis hem fran shoppingrundan med maya.. sa nar hon har duschat klart ska vi satta oss ute med nagon god drink och invanta lite pers. sen bar det val av till en krog har =) sa hoppas det blir skoj. har traffa nagra svenska killar o sen nara tjejer hara som aker hem samtidigt som jag. lite skoj med sallskap, dom kommer val ocksa hit sen..

langtar hem till syrrans tvillingar =) de maste blivit sa stooora nu! tilda och ella fick dom heta.. men mast av allllllt saknar jag min lilla prinsessa!!! <3<3


hahahaha.. kom o tanka pa en sak. for en liknande grej hande idag.. satt med nagra kompisar pa tunnelbanan. nagra araber.. saa nar vi va i sthlm sa prata dom arabiska... sa kom vi ut till fororten o sa "nasta akalla" och evve saa "nu ar det dags att borja prata svenska sa ingen fattar" hahahah... holl pa o do assa! =) riktigt skoj.. men sant ocksa ;)

ne nu ar maya klar sa ska val gora iordning nagon god drink o spela lite bra musik. kramar! .. hoppas du har det bra i turkiet, saknar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0