troppan då

troppan var helt klart något jag aldrig kommer att glömma. dels för att det var så himla fint och dels för att folket som var där vaar riktigt roligt.. kul att se alla kändiar på ett och samma ställe, ännu roligare var att vissa av dom som jag arbetat med faktist kände igen mig! george coolneys båt var en av de båtarna som låg brevid våran. och dessa kändisar är fakist lika mänskliga som oss, inga speciella.
the swedish party på vip room var grymt, de ordnade jonas tillsammans med jean.
att stå o spruta dompa är något som jag tycker är lite töntigt.. men helt klart överväger fördelarna. om ni har tillfälle eller möjlighet. åk dit nästa år!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0