hejhopp

vaknade precis.. ush, det ar jattevarmt. acn ar nog verkligen inte pa! igar var jag nere pa stranden med maaaassa slaktingar. har tydligen fatt en liten syssling León. han va verkligen jattegullig. 1 manad bara! och hans mamma har jag tydligen lekt med nar jag var mini.. jattesnall tjej o hennes man ocksa. vi satt pa en restaurang o at sen.. va ett himla liv. men jatteroligt. vi var val 40 pers! sen akte jag hem och tog en dusch o sa traffa jag fellan o hennes polare, saa va mina kusiner med o sant.. sa kom ines, eleria o nerea.. har inte traffa dom pa nat ar sa va skoj =) vi satt ute o lyssna pa musik o drack lite. sen drog vi in pa en krog, assa krogarna har e grymma.. man far val vad man betalar for men anda! seen nar vi hade dansat pa alla tusen dansgolv o provat allt bubbel sa vingla vi ner till stranden, bada lite o sen gick nara tillbaka till mig sa klockan blev val 7. men de e for varmt for att sova nu assa..

idag blir det nog till att sova i solstolen.. kanske i skuggan for en gangsskull. sen far vi se vad folket vill hitta pa! pratade me maggan nyss. hon sa att det var jattetomt i sthlm!! =) woho! ina o bellis akte ju hem for nara dagar sen. saknar min plutt lite nuu.. men snart aker jag hem. ska val boka biljett nasta vecka!
har bestamt med slaktingarna (o vanner ) i min alder har ifran att dom ska komma till mig snart.. om inte att de aker med mig hem. vi far se. men ska vli riktigt skoj =)

diego har vaknat nu =) ojoj.. mar nog inte sa bra! men nu ska vi ordna mat.. vi hors <3


Kommentarer
Postat av: nalli

heey hjartat! Hur har du det ?

Har ar det jattteee varmt... mıss you (L)(L)(L)

2008-08-25 @ 15:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0