saint tropez

hej alla glada. idag har jag varit på stranden med mina kusiner. väldigt skoj att träffa dom. var längesen! vi spelade fotboll o sånt skoj. sen käka vi god lunch som moster hade gjort =) imorgon drar jag några dagar till saint tropez. festar och minglar, det jag är bäst på. ska bli riktigt kul att se hur det går till på det stället alla pratar om. jag kommer att bo på en stor båt tillsammans med 3 st. så det blir nog grymt! imorgon kommer en kille o  hämtar mig i hans plan..

vi ses o hörs!

Kommentarer
Postat av: nalli

Nämen.. trodde inte du skulle åka så snabbt! Men du får ha det så skoj hjärtat så hörs vi :)



Miss you.. puss ♥♥♥♥

2008-07-25 @ 01:01:33
URL: http://nalli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0