kära dagboken...

.. idag har jag jobbat och sen åkte jag hem. har ätit lite bränd mat precis och sen kom min kompis dennyboy över. i helgen var det halloween, och jag var nog den bäst utklädda. fick faktist något slags pris... va titeln på priset var vill jag inte berätta.. jag var bara bäst!
ikväll slipper jag jobba. hur kul det än skulle vara med gavin degraw så orkar man faktist inte. är helt slut. de märks att man börjar bli gammal. i lördags var jag och festade en lite kort sväng och jag är inte bakis en halvdag eller en dag utan mer 3-4.. man börjar bli gammal!

så jag har inget att skriva mera!!


Kommentarer
Postat av: nalli

haha men vad hände med min superduper brandman ;)? :D

2008-11-03 @ 18:52:47
URL: http://nalli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0