HEJ!

Halloj! Det var längesen jag var hemma hos Mikael, måste varit 1-2 år. Äntligen får man komma hit igen. Älskar hans lägenhet, underbart fint och stor! Micke ställde sig direkt i köket och jag ska dit så fort han har skurit klart köttet. Kvällens middag blir kött tillsammans med hasselbackspotatis, röd och vitvinssås tillsammans med en fräsch sallad. Sen ska vi krypa ner i soffan och titta på parfymen som jag ännu inte har sett. Den ska tydligen vara bra! Vi har köpt glass, godis och chips. På lördagar får man äta sånt. Dessutom har vi planerat att gå till centralbadet för att plaska i vattnet o dricka bubbel imorgon. Det ska bli mysigt!

Och nu måste jag gå. Sötnosen har problems!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0